HeartInvestigation · travelling

2012

Have you see 2012 movie? I did!
Recently there are so many people talk about that movie ha? So, i dont think that it’s a great idea if we do talk about the same thing here. Agree? πŸ™‚

Cmon just talking about…..what do you want to be happened in your life on 2012? What is your wish?
For me…..ummm…i have so many list that – let me and God know only ya πŸ˜› …haha…… Sorry i better tell you when its come true later.
But..but… i will tell you one of…., one of my wish……is…..
I WANNA VISIT MAASTRICHT, ROTTERDAM, HOLLAND, AMSTERDAM, LEIDEN and some other cities in NETHERLAND
So must be on 2012? No…no….sooner will be better!!
So….God, please give me the way…
Anyone wanna follow me? πŸ˜›

Advertisements

82 thoughts on “2012

  1. keduax!
    kalo saia pengen ke UK mba, minta tanda tangan the beatles sambil menyerap sedikit ilmu disana. saia yakin suatu saat pasti bisa kesana. karena itu mimpi saia. dan saia takkan menyerah untuk merealisasikannya. semangat ya mba!

  2. yes kelimaaXXssss^^
    salam pagii met pagii teh YC^^
    πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚
    πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚
    πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚
    πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚
    πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚
    πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚
    πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚
    πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚
    πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚
    __SMILE MORNING^^__

  3. 2012 boong^^….bri gak percaya
    apaan tuh film…ahahay
    teteh kalau jalan2 malam
    dipinggiran sungai ituh keren kali iaaa
    bewh perspektif dan nuansanya…romance bok^^
    teteh YC bangguun..bri ijin copas gambarnya…
    πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚
    πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚
    πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚
    πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚
    πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚
    πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚
    πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚
    πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚
    πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚
    __SMILE MORNING^^__

    1. you better come with me to Netherland first lah…Mount of Everest can be visited then…

      remembering the iron ship near the Mount Everest ya? hahahaha…it was so nice when Jackson answered Lily’s question about home. i like that moment πŸ˜‰

  4. hallo cantik, bundo sudah datang lagi niyh.. πŸ™‚

    lha YC mau ke rotterdam? bukannya disitu kampung halamannya YC..? πŸ˜›
    Bundo juga kepengen tuh, dulu banget jaman masih muda sering dikirimin kartu pos sama teman yang tinggal di Belanda.. suasananya romantis banget.

    1. asiikk…Bundo udah kembali πŸ™‚

      hihihiih..servernya doang yang di Netherland, Bun
      makanya yuk kita ke Netherland yukkkk….suasana romantis aman tentram dan kotanya indah banget πŸ˜‰

  5. 2012, gak percayaaaaaaaaaaaa…………….
    4 hari berturut2 ke bioskop gagal nonton film ini, sudah dapat tiket dan menonton? kecewa beratt…..gak sehebat yang dipikirkan!

    πŸ˜› πŸ˜€ πŸ™‚

  6. 2012… gw udah harus punya rumah sendiri..
    punya mobil sendiri..
    udah punya penghasilan di atas 20 jt
    trus naikin haji emmaak
    punya anak 2
    dan istri.. brapa yaa?? hmm..

    tau ah… mimpi menjelang kiamat biasanya lebih terkabul wakkaaaakkk

  7. horeeee……….
    ke tujuh puluh tigaaaaxxxx…..

    ehhhh…. ROtterdam ada di makassar loh..!!!
    jalan2 ke makassar aja..
    hehehe…
    benernya BENTENG ROTTERDAM .
    hihihihi…

    hmmm… klo gw pengen NIKAH!! gyaaaaaaa…
    tapi kelamaan ahh klo mesti nunggu 2012..
    pengennya sih 2010.. hihihihihi…

  8. I just wanna be the (most) happiest woman on 2012.. to be his wife…to be the wise mom of 5 children… God knows what I mean.. πŸ™‚

    salam kenal Yes..

  9. Mbakkk yess, ikutan dunk, tapi sebelumnya kutu mw ke swiss dulu gpp kan? hee … tahun 2012 kutu udah bisa bikin rumah blum yah? atau udah punya momongan? uups ^^

  10. If you are going for most excellent contents like
    me, only pay a quick visit this web page daily because it offers feature contents, thanks

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s